Tuesday, September 16, 2008

Jesus skryf hierdie brief vandag vir JOU!




Liewe Vrou


Ek het jou lief net soos jy is. Kom na my toe en vertel my van al jou
vrouwees-stoei, jou besigwees en al die eise wat jou lewe soms onmoontlik maak.
Praat maar met My. Ek luister en verstaan.
Jy is vir My kosbaar.

Daarom wil Ek jou graag vertel hoe lyk die beste
weivelde vir jou. (Nie dit wat die wêreld van jou verwag nie.)
Ek sal jou help swem in jou stroomversnellende lewe..
jou selfs lei na vredevolle waters. Want Ek weet hoe moeg jy is.
Daarom sal Ek elke dag vir jou 'n nuwe stuk krag gee vir die dag.
Leef maar net 24uur op 'n slag. Môre sal Ek jou weer versterk.
Boonop sal Ek jou help om die regte paaie te loop.
Jy hoef nie jou lewe alleen te kompas nie.
Ek is immers die ewige Navigeerder.


Daarom sal Ek jou ook in die donker van jou lewe lei.
Wanneer jy bang en onseker jou weg moet vind of die
lewe vir jou nag voel, is Ek by jou, langs jou en voor jou.
Gee My jou hand dat Ek jou veilig kan lei.

Ek nooi jou ook om jou lewe met My te deel.

Want dan sal jy niks kortkom nie, omdat
Ek in al jou behoeftes sal voorsien. Inteendeel, in
my huis sal Ek jou oorlaai met onbeperkte goedheid en liefde.
Kom na My toe, liewe vrou. Net soos jy is.
Ek wil graag jou Herder wees.
Hemelsliefde en seën.

Wens vir jou 'n geseënde Dag!
~~ Annoniem ~~

No comments: